Noutati februarie 1, 2021
Optimizarea motoarelor de căutare (SEO) se referă la metoda utilizată pentru a crește poziția unui site web pe paginile cu rezultate ale motorului de căutare (SERP) pe site-uri precum Google, Yahoo sau Bing.
Specialiştii şi-au dat seama de necesitatea unui control conştient în procesul de creştere a vizibilităţii în motoarele de căutare, şi acest fapt a dat naştere unei noi ştiinţe: SEO – optimizarea pentru motoarele de căutare, care are drept scop mărirea traficului calitativ al unui site. Această „industrie” relativ nouă implică un set de operaţii efectuate de echipa de promovare în sensul creşterii poziţiilor unui site web în lista de rezultate ale căutărilor, pentru anumite cuvinte sau expresii cheie, interesante şi relevante din punctul de vedere al afacerii respective.
Dezvoltarea unei strategii SEO pentru afacerea dvs. poate ajuta la atragerea traficului clienților către site-ul dvs. web, precum și la creșterea vânzărilor și a veniturilor. Pentru a înțelege cât de important este să dezvoltați o strategie SEO, operațiune pentru care aveți nevoie de o agenție profesionistă, trebuie să cunoașteți modul în care motoarele de căutare, cum ar fi Google, funcționează când vine vorba de clasificarea site-urilor și plasarea lor printre primele rezultate.
Scopul unui motor de căutare este de a prezenta, cât mai repede și exact posibil, rezultate imparțiale care oferă informațiile pe care le căutați. Pentru a face acest lucru, motoarele de căutare sunt capabile să identifice toate informațiile relevante online și să le claseze în ordine în funcție de calitatea și relevanța lor. Există sute de factori implicați atunci când motoarele de căutare clasifică site-urile web într-o căutare organică.
Oricât ar părea de uimitor, Google poate analiza miliarde de date în doar 0,5 secunde! Acțiunile pe care o agenție profesionistă le întreprinde pentru optimizarea site-ului dvs. vor avea un efect direct asupra „criteriilor de rankare”, adică a factorilor care, luaţi la un loc şi analizaţi de algoritmul de căutare – duc la poziţionarea mai bună în paginile cu rezultate Google.
Componente precum etichetele H1, cuvintele utilizate în meta descrierea site-ului dvs. web, conținutul și densitatea cuvintelor cheie, permalinkurile și backlink-urile sunt câteva dintre multele lucruri pe care o optimizare SEO le folosește pentru a vă îmbunătăți poziția site-ului în clasamentul cu rezultate Google.
Strategia dvs. SEO ar trebui să fie un proces pe termen lung
A fi plasat pe prima pagină a unei căutări Google nu se întâmplă peste noapte. Strategia dvs. SEO trebuie să fie un proces continuu. Pe măsură ce tehnologia se dezvoltă, motoarele de căutare se adaptează, de asemenea, la aceste modificări, modificându-și algoritmii care definesc modul în care site-ul dvs. web este clasat. Doar profesioniștii în domeniul SEO sunt capabili să rămână la curent cu aceste modificări.
Astfel, nu numai că veți avea o baza de date a clienților, dar puteți acumula trafic pe site-ul dvs. web, pentru a fii prezent în primele 5 căutări în funcție de anumite cuvinte cheie. Clienții vor putea să vă găsească cu ușurință pe dvs. și afacerea dvs. atunci când caută informații relevante care țin de afacerea dvs.