Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Principalele motive pentru a vă alege un nou furnizor de energie

Obținerea unui preț mai mic este unul dintre principalele motive pentru care opt din zece persoane își aleg alt furnizor de gaze și electricitate. Dar prețurile mici nu garantează întotdeauna clienți mai fericiți.

De la 1 ianuarie 2021, piața energiei electrice din România s-a liberalizat complet. Clienții care erau în regim reglementat au posibilitatea să încheie un contract pe piața liberă, cu orice furnizor doresc. Din lipsa de informații, comoditate sau reticență la schimbare, multe persoane rămân la același furnizor, cu riscul de a plăti mai mult. Acest lucru se întâmplă chiar dacă pe piață există numeroși furnizori, pentru fiecare zonă, cu oferte variate și avantajoase.

Iată ce trebuie să luați în considerare atunci când vă alegeți următoarea firmă de energie.

Ar trebui să alegeți cel mai ieftin furnizor de energie?

În ansamblu, peste 70% dintre români sunt de părere că un preț mai mic decât cel perceput de furnizorul lor anterior ar fi un factor important în alegerea altei firme de energie electrică. Prețul este un motiv bun pentru a schimba furnizorul. Puteți descoperi cât economisiți cu ajutorul calculatorului disponibil pe site-urile furnizorilor.

Totuși, prețul nu este singurul lucru de luat în considerare când alegeți un furnizor de energie electrică. Sondajele mai recente au constatat diferențe mari între opiniile clienților despre companiile energetice.

Astfel, dincolo de preț, românii sunt interesați ca furnizorul de electricitate să le ofere un serviciu mai bun de relații cu clienți, recomandări avizate și ca respectivul furnizor să se bucure de o bună reputație. Alți factorii luați în considerare cel mai adesea de clienți atunci când își aleg firma de energie sunt contoarele inteligente și tarifele mai ecologice.

De ce contează serviciul cu clienții al companiei energetice

Cele mai bune firme energetice, conform clienților lor, oferă servicii excelente online și telefonice pentru clienți.

Aproape 30% dintre clienți sunt de părere că obținerea unui serviciu mai bun pentru clienți este unul dintre cei mai importanți factori atunci când ar trebui să aleagă un nou furnizor de energie. Asta pentru că mulți dintre români se tem ca nu cumva, în ciuda unor facturi mai mici la electricitate, noul furnizor de electricitate să nu ofere servicii prompte și profesioniste când vine vorba despre intervențiile în baza sesizărilor unor defecțiuni.

Important de știut pentru cei care se tem să schimbe furnizorul de energie:

·  Schimbarea furnizorului nu implică riscuri. Atâta timp cât facturile sunt plătite, clienții beneficiază de curent electric.

·  Numeroși clienți  că vor întâlni obstacole în ceea ce privește alimentare cu energie electrică dacă ar întrerupe contractul cu furnizorii mari, întrucât ei sunt și operatori ai rețelelor de distribuție. De reținut că schimbarea furnizorului nu determină modificări privind funcționarea rețelei. Fiind activități diferite, operatorul de rețea poate fi unul dintre cei mari, dar dvs să aveți ca furnizor cu totul altă firmă. La schimbarea furnizorului, energia electrică nu este întreruptă și nu intervine vreo modificare la nivelul instalației electrice.

·  În cazul în care furnizorul își întrerupe brusc activitatea, acest lucru nu implică riscuri pentru consumatori. În aceste situații, un furnizor de serviciu universal preia automat clienții, până când se întocmește un alt contract de furnizare a electricității.

Arata comentariileAscunde comentariile

Lasa un comentariu