Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Viata de hostess – cum te ajuta o agentie de casting sa obtii job-ul pe care l-ai visat?

Tineri, atragatori si sociabili… sunt doar cateva dintre calitatile pe care o agentie hostess le vrea de la cei care se simt atrasi de acest job. Meseria de hostess prinde tot mai mult la noi, mai ales ca scopul lor este de a-i intampina pe invitati si de a avea grija sa nu le lipseasca nimic.

De cele mai multe ori, tinerii aleg sa devina hostess pentru ca este un loc de munca fara griji si, cel mai important, bine remunerat. Programul le permita sa isi continue si studiile, dar sa aiba si viata privata, precum si un salariu care sa le ofere un stil de viata relaxat.

Intr-adevar, este important sa ai un aspect fizic placut, insa nu primordial. Agentiile de casting pentru hostess au o baza de date actualizata, in care contactul tau va ramane, astfel incat, atunci cand va fi nevoie de serviciile tale, sa fii contactat.

De regula, firmele organizatoare de evenimente pot avea nevoie de o hostess o zi, o saptamana, insa proiectele se pot desfasura pe perioada mai multor luni, motiv pentru care trebuie sa fii intotdeauna pregatita si cu zambetul pe buze pentru a participa acolo unde este nevoie de ajutorul tau.

De cele mai multe ori, dupa ce vei acceptata de companie sa lucrezi vei urma un training in timpul caruia ti se vor oferi informatii cu privire la eveniment, precum si care este tinuta si perioada in care iti vor fi solicitate serviciile.

De la evenimente corporate, la nunti, de la targuri si expozitii pana la prezentari de produse sau servicii, meseria de hostess include urmatoarele atributii:

  • primirea invitatilor
  • oferirea informatiilor generale pentru invitati sau vizitatori (in cadrul targurilor sau expozitiilor)
  • atragerea de vizitatori la stand (in cadrul targurilor sau expozitiilor)
  • servirea cu bauturi sau gustari
  • distribuirea produselor promotionale (pliante, brosuri, mostre de produs)
  • traducerea unei limbi straine
  • intretinere atmosferei.

Hosetessele, in centrul atentiei la saloanele auto

De cele mai multe ori, companiile producatoare de automobile solicita, in cadrul targurilor, serviciile unor hostess. Aici va trebui sa prezinti masina, sa mergi pe tocuri chiar si 10 ore si sa fii mereu zambitoare, pentru a-i atrage pe vizitatori. Trebuie sa iti pastrezi zambetul si sa fii sociabila, astfel incat vizitatorii sa isi doreasca sa te cunoasca.

La fel de important este sa oferi informatii utile, de natura sa atraga publicul sa isi rezerve sau sa isi cumpere modelul de masina expus. Nu exista o tipologie anume de hostess, insa, in general, italienii prefera brunetele, pe cand scandinavii, blondele.

De asemenea, sunt si companii care angajeaza barbatii, imbracati la costume, care sa le reprezinte masinile, mai ales daca sunt de mare putere.

Arata comentariileAscunde comentariile

Lasa un comentariu

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!