Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Povestea primului sex shop din lume

Răspândite, astăzi, în întreaga lume, sex shop-urile sunt rezultatul inițiativei femeilor antreprenoare care și-au dorit să lărgească orizonturile sexualității feminine. De-a lungul timpului, grație educației sexuale, antreprenoriatului și mai ales tehnologiei, multe s-au schimbat și, acum mai mult ca niciodată, jucăriile sexuale sunt la doar câteva clicuri distanță de consumatori, în sex shop-uri online.

Vânzarea online de jucării sexuale are o influență directă asupra dezvoltării și creșterii acestei industrii, deoarece oamenii se simt mai în siguranță și mai confortabil în spatele computerelor atunci când cumpără jucării sexuale online, alegându-și produsele cu calm și fără jena de a se afla în fața altor clienți sau a vânzătorilor din sex shop-uri fizice. Un astfel de magazin este sex shopul online Loveisland.

În acest articol, ne-am propus să vă vorbim despre istoria sex-shop-urilor și despre cum s-a dezvoltat această industrie până în prezent, când oferă discreție și confidențialitate atunci când cumpărați jucării sexuale online.

Cum au apărut primele jucării sexuale?

Deși nu există o dată precisă referitoare la crearea primei jucării sexuale, se știe că mai multe națiuni au realizat sculpturi ale zeițelor modelate pentru stimularea sexuală masculină. De asemenea, din cele mai vechi timpuri era încurajat consumul de plante și ceaiuri care au stimulat fluxul sanguin și a crescut libidoul pentru a avea mai multă plăcere în timpul sexului.

Vibratoarele, de exemplu, au apărut în anul 1869 ca o metodă de control a disfuncțiilor sexuale feminine și a unei tulburări numite „isterie”, care a apărut la femei și a afectat o mare parte a populației europene în secolul al XIX-lea. Stimularea sexuală feminină prin vibratoare a fost cea mai eficientă modalitate de a controla atacurile de anxietate care supărau femeile din acea vreme.

Popularizarea vibratoarelor în anii 1900

Odată cu apariția energiei electrice în reședințele din SUA, utilizarea vibratoarelor a început să devină populară, deoarece puteau fi alimentate cu ușurință de la prizele casnice. Astfel, vânzarea de vibratoare a crescut exponențial și populația a început să aibă cunoștințe despre astfel de produse. Vibratoarele au încetat să mai fie un medicament și au devenit un instrument de plăcere, care a stimulat și a satisfăcut dorințele femeilor, fie ele singure sau logodite.

Beate Uhse, proprietara primului sex shop din lume

Beate Uhse s-a născut în Prusia veche în 1919 și a avut ca model matern pe una dintre cele cinci femei formate ca doctori în Germania. Tatăl ei, deși fermier, a îmbrățișat un model de viață liberal, prin care a susținut libertatea soției sale și a încurajat studiile fiicei sale. 

La 16 ani, Beate a plecat în Anglia pentru a lucra ca „au pair” (persoană care locuiește în casa familiei gazdă pentru care muncește)  timp de un an, apoi a absolvit Economie Internă. Câțiva ani mai târziu, un prieten al tatălui ei i-a oferit oportunitatea de a lucra în forțele aeriene germane.

De mică, Beate Uhse a fost pasionată de istoria mitologică a lui Icar și a visat să poată zbura. Când a venit ocazia, Beate și-a pus toată energia în împlinirea acelui vis și până la vârsta de 18 ani, deja zbura singură. Timp de câțiva ani, ea a zburat ca pilot de testare și cascador în filme de acțiune. S-a întâlnit și s-a îndrăgostit de Hans-Jürgen Uhse, cu care s-a căsătorit și a avut primul copil.

În urma celui de-al Doilea Război Mondial, Beate și-a pierdut soțul și a trebuit să se descurce singură. Fără cariera de pilot din cauza sarcinii, a fost nevoită să recurgă la vânzări alternative pentru a-și întreține copilul.

Beate Uhse a început apoi să vândă produse din ușă în ușă pentru a-și plăti facturile, având ocazia de a vorbi profund cu femeile despre problemele sociale ale vremii, pe măsură ce soții se întorceau acasă și rata avorturilor a crescut exponențial din cauza lipsei de cunoștințe și prevenție. Beate a început să-și transmită cunoștințele sexuale soțiilor disperate, învățându-le cum să-și calculeze menstruația și predând tehnici pe care le învățase de la mama ei când era mai mică.

Broșura lui Beate crește vânzările

Femeile aveau atâta încredere în Beate încât fostul pilot a decis să-și schimbe domeniul de vânzări și să creeze o broșură care să răspundă la întrebările de bază legate de igiena personală și să ofere sfaturi pentru îmbunătățirea căsniciei. Produsul final a devenit o broșură mică, scrisă și distribuită chiar de Beate Uhse în 1946. 

În aproximativ 2 ani, ghidul de căsătorie se vânduse în peste 32.000 de exemplare, iar Beate a început să câștige popularitate pentru broșurile și prezervativele distribuite clienților ei.

Pentru a gestiona mai bine vânzările, Beate și-a transformat afacerea într-un sistem de comandă prin corespondență și în 1951, împreună cu 4 angajați, și-a continuat vânzările. Cererea începuse să crească mai mare decât se aștepta, necesitând efortul continuu și dedicarea lui Beate pentru a-și onora comenzile la timp. După 10 ani de lucru în acest domeniu și desfășurarea vânzărilor prin corespondență, Beate a văzut în revoluția sexuală din anii 1960 o oportunitate de a-și întreprinde și consolida produsele pe teritoriul german.

Primul sex shop și represiunea germană

În acest scenariu revoluționar și haotic, Beate Uhse și-a deschis primul sex shop fizic în Freiburg, Germania. Magazinul a purtat numele „Institut pentru Igienă Conjugală” pentru a ocoli mentalitățile conservatoare și pentru a atrage clienți noi care caută soluții la problemele personale și conjugale legate de sexualitate. 

Chiar dacă s-a confruntat cu dificultăți și trebuia să facă față prejudecăților vremii, Beate și-a deschis magazinul în fiecare zi și a câștigat din ce în ce mai mulți consumatori.

Cu toate acestea, cenzura era inevitabilă, atât din partea poliției, cât și a altor cetățeni germani, care o acuzau că acționează împotriva moralității. Dar Beate nu a ținut cont de critici și a rămas fermă în afacerea ei, popularizându-și produsele și ghidurile și încurajând crearea de noi sex-shop-uri în întreaga lume.

Arata comentariileAscunde comentariile

Lasa un comentariu